Merhaba bugün 38+4 olduk ve bende hiçbir belirti yok sanki hamile değilim bazen bebiş hareket etmese unutuyorum hamile olduğumu. 32-36 haftalar arası tatil dönüşü mantar enfeksiyonu yaşadım çok kramplar sancılar çektim çok ağrım oldu suyumda sızıntı vs. Doğum olabilir korkusuyla ciğer geliştirici iğne oldum Progestan kullandım antibiyotik vs . Ama şu 2 haftadır hiçbir belirti yok. Dr. 36 da çatı muayenesinde çatın çok dar dedi Sezaryen olabilir. 37 de ise bu bizi 40. Haftayı bekletir gibi görünüyor normal doğum için sıkıntı yok dedi. Ne olacak ne bitecek hiçbir fikrim yok. Sizler nasılsınız, ne gibi belirtileriniz var.