Sumbgdy Merhabalar, doğum izninin 1 yıla çıkcağı söyleniyor tahmini ne zaman olur sizce doğumun tahmini nisanda olacak yetişir mi acaba ona göre şirketimi kapatacağım
Beyazmelekkk Sumbgdy teacherandmom_ Hilalsny Zehra-55 Bende memurum kızlar üstelik bir çocuğum daha var çok zorlanicam Mart ortası doğum gözüküyor. Sizce aslı var mı bu haberlerin ? Bana nedense yapılmayacak gibi geliyor nedense güzel seyler olmuyor çünkü hep bir ortaya bişeu atılıyor ve olmuyor. Ama olursa bizleri neden kapsamasin ki ?
teacherandmom_ Ben de öğretmenim. Doğumum Martta olacak. Merakla ben de bekliyorum bu haberi. Bu hafta meclis açılıyor zaten. Eylülde bir karara varılır diye umut ediyorum
Hilalsny teacherandmom_ inşallah verilir o karar benimde şubat sonu mart başı gibi doğumum inşallah bize yetişir
kubratugba İnşallah 1 yıla çıkar bende öğretmenim doğum sonrası 2 ay çok saçma 2 aylık bebek kime bırakılır insallah Eylül ayinda sonuclanir
teacherandmom_ Beyazmelekkk Çok çocuk teşviki var ya bu yüzden olabilir diyorum aslında ama eylül ortasına geldik hiç lafı bile geçmiyor. Herkes merakla bekliyor, yapmayacaksanız da yapılmayacak deyin. Yani bilemiyorum o yüzden🤷🏼♀️
Balbebek012 Beyazmelekkk devlet şu an doğumu çocuk sayısını arttırmayı istiyor neden olmasın ki iyi düşünelim inşallah olur açıkcası olmasa bile ben ücretsiz izne devam ederim nisan sonu doğum yapacağım umarım bu düzenleme olur ve tüm çalışan anneler az da olsa rahat eder inşallah 🩷
Hilalsny Beyazmelekkk benimde şubat sonu mart başı gözüküyor. İnşallah olur ve bizi kapsar benimde bir çocuğum daha var müthiş olur gerçektem
littlemiddle Ben de bu haberi uzun süre takip ettim ama artık bıraktım, olacağına inancım yok. Kasım’da doğum yapacağım, olursa bir yılı kapatırım. Hayırlısı…