Benimde dermoid kistim var erimeyen türden kist özeldeki doktorlar (2 ayrı doktora gözüktüm )ameliyatla almamız gerekiyor dedi devlete gittim daha gençsin tekrar hamile kaldığında alınır dedi . Şuan hamileyim özeldeki doktora gittim kistim olduğunu söyledim neden kisti aldırmadan hamile kaldınız dedi tkfkk bakalım doğumda almazlarsa sonrasında ameliyat olucam artık