Rabiadk stok olayı riskli olabiliyor ilk kızımda deli gibi stok yapmıştım prima aldığım halde kızımda pişik yaptığından hepsini dağıtmak durumunda kalmıştım. Onun dışında primaya o kadar para vermek mantıksız geliyor suan 3.gebeliğim baby me molfix arası gidip geliyorum. 1 paket yenidoğan bezi aldım molfix in o kadar