zhrnrkck Multivitaminlerin hepsinde folik asit var mı? 12+1 gebeyim ve doktorum multivitaminimi değiştiridi ama içeriğinde yine folik asit olan bir vitamin verdi, bildiğim kadarıyla 3.aydan sonrasına folik asit gerek yok
Ecekrk zhrnrkck ben 4 haftalıkken öğrendim 31 haftalığım hala folik asit kullanıyorum multivitaminle ve şunu söyliyim 2 gün multivitani içmesem vücudum yorgun düşüyor bence kullanın
Hamileannem Benim kullandığım folik asit bitti doktoruma sordum kullanmana gerek yok dedi 17 +haftaligiz acaba devleteki doktoruma da sormam lazim mı
Elif__oztrk Hamileannem folik asidi 12. haftadan sonra tek başına değil de multivitamin olarak alırsanız daha iyi olacaktır , ekstra olarakta herhangi birşey kullanmayın . Ben pregnacare’in multisini kullanıyorum ve bütün değerlerim olması gerektiği gibi şuan sizede önerim olsun
Ecekrk Hamileannem magnezyum isteyebilirsin doktorundan yada magnezyumla bir multivitamin durumun varsa sigorta karşılamıyor elenetal 2 kullanıyorum ben içinde magnezyumda var hamileliğimin başından beri gerçekten çok iyi geliyor tabi 25ten sonra ekstra magnezyuma başladım ama beni bazen 1 tanede kesmiyor 2 tane magnezyum içiyorum birde bol magnezyumla soda
Hasret3449 Hamileannem ya canım benimde sol bacağım ağrıyor normalmi acaba bilgin varmı 16+3 haftalığım
Hamileannem Ecekrk canim sogortamiz yok eşim kendi yatiriyodu biraz zorladı o yüzden analık haki diye bişi varmış ondan yararlanıyoruz oluyomu ki acaba devleteki doktorum bişi demiyo özele gidiyorum cogunlluk
Ecekrk Hamileannem eşimin özel sağlık sigortası var hamile kalmadan 10-20 gün önce paket seçtirdiler doğum paketi birde checkup paketi vardı bizde checkupı seçtik çocuk düşünmediğimiz için o kadar pişmanızki bizde özele gidiyorum bende ama her ay 2k gidiyor ilaçlar muayene son ayda 5-6k harcadık sancım vardı serum yedim acile gittik vs diye doğum paketini seçseydik Acıbadem’de bile ücretsiz yaptırırdım herşeyimi gerçekten devletler çok ilgisiz özeller çok pahalı devletin karşıladığı ilaçlar genellikle dokunuyor vs vs sadece sigorta yetmiyor gerçekten
Hamileannem Ecekrk aynen öle bı aldım 500 TL para verdim devleten zaten memnun deilm ama bı çare gidiyoz gene