Kızlar amniyon sıvısı sızıntısından şüphelenen ve başına gelen var mı aranızda (33+5) . Nasıl hissedilir?
3 aydır aşırı akıntım var hep idrar kültürü temiz çıktı, ara sıra su gibi bir kaç damla geliyordu bu akıntılardanda çamaşırım hep ıslak. Doktor suyumun iyi oldunu herşey normal demişti. Bu sabah yine öyle biraz akıntı oldu pedime baktım sarımsı bir sıvıydı idrar mı amniyon sıvısı mı bende emin olamadım. 1-2 saat daha evde bekleyip devamı gelicek mi diye bekliyorum gerekirse acile gidicem. Aranızda sızıntı yaşayan var mı?