sancım var mı doktor iyi dedi ama 🤷🏻♀️
gocebeanne sancı yok canım normal doğum mu bekliyorsun
Enfal_06 evet normal şimdilik. Senin?
gocebeanne bende 37 haftadayim benim sezeryan olucak
Enfal_06 kendi isteğinle mi zorunlu mu
gocebeanne maelesef zorunlu
Enfal_06 sağlıkla gelsinler inşallah
gocebeanne amin inşallah