Selam anneler 3 yıllık evliyim reglim gecikince dün test yaptım gebeyim heyecandan ailelere de söyledik . Aslında bebek 2-3 haftalık beta 157 çıktı. Bu süreçte tutunma için neler yiyebilirim ya da ekstra vitamin ne alabilirim yardım ederseniz çok sevinirim