Xxxxci ben bebegondan almıştım hastane setini ilk doğduğunda giydirdim diğer tulumla da eve getirince çekim falan yapmak için giydirdim ben yine 3. Deki gibi sececeğim hala duruyor hiç bişey olmadı bence 3z seçeneği seçin 1. Güzel ama tek tulum o takım şekilinde çok daha güzel oluyor bebegon sitede 1.deki o şekillerden vardır zaten