fatmaaaydin Kızlar günaydın hayıt otu tohumu afetimin üçüncü gün ne zaman tüketmeye başlayım internette regli zamanı sakıncası olmaz diyor ama bilemedim.
Nazli00 Ben hayıt otu macununu kullandım. İnsatgramda nihalin bahçesi var orda aldım. Adetliyken başla dedi bana. Adetine bir hafta kala kullanma adet olunca tekrar kullanırsın dedi. O skeil yaptım hep
Burcu-2634 Nazli00 bende ordan 2 kere kullandım ikisinde de 2 ay içinde hamile kaldım sizde oldu mu bi faydası acaba
Nazli00 Burcu-2634 hayır maaalesef olmadı bende . Eşime ve kendime de aldım olmadı . Tüp bebek yaptik bugün 6. Günüm rabbim inşallah kolaylıkla nasip eder bana da