Merhaba kızlar dün de sormuştum ama saat çok geçti cevap alamadım adet bitiminden bir sonra ki gün ilişkim oldu birkaç gündür acıkma hissi sürekli uyku halim var ilk hamileliğim de bu belirtileri yaşamıştım ama sorun şu ki adetime 12 gün var bu belirtiler için ya da gebelik için erken olduğunu psikolojik olarak hissettiği mi düşünüyorum sizce de öyle mi