busecyildirim Bugün 39+1 olduk ama ne sancım ne ağrım hiç bişey yok, pilates yürüyüş ananas hurma hepsini denemeye başladım eğer böyle giderse suni sancıyla deneyeceğiz dedi doktorumuz varmı böyle olan acaba🥲
Geg65 busecyildirim 39+5 ayni durumdayiz ama daha bana doktorum net bisey demedi. 2-3 cm acikligin var beklicez dedi 😭😭😭
Reyh busecyildirim kız 41 de doğurdum neler neler yaptım işe yaramadı. Sonra bir gecede hoop diye başladı 😄 ne zaman olacağı belli olmaz tatlım bol yürüyüş, çömelme hareketi, ılık duşlar, yer silme vb hareketleri yap. Sağlıkla gelsin 😍
Biranne_64 busecyildirim bende aynı haftadayim agrım var ama nst de çıkmıyor agriyla gelmeme rağmen sancı yok debdi yatış yapıldı ama hiç belirti yok şuan ne sancı ne bişey herşeyi denedim yok gelmiyor bebiş. Suni sancı da vermiyo doktor bir oğlum var kaynanam bakıyor ama me kadar çok ilgilensede aklim hep onda doktor çıkartsın diye bekliyorum herşeye razıyım şuan yâni
Ebruucar busecyildirim 38+6 da doğumu tetiklesin diye ilişkiye girdik eşimle ama hemen olacağını düşünmedim 40lı haftaları bulur dedim. Sabahına 39+0 da baktım sancılarım var ve 10 dakika da bir vuruyor hafif hafif. Zaman geçtikçe artmaya başladı. Akşam 7 de hastaneye gittim sancılarım düzensizdi ama suyum geliyodu gece 2.42 de 39+1 e geçiş yaptığımız saatlerde kucağıma aldım bebişimi😄
Yase6181 38+4 üm pazartesi yatiş yapilip suni ile dogum başlatilcak suniden korkmayın İlk dogumumuda gelmemesi sebebiyle suni ile başlattildı 🤲💪
busecyildirim Yase6181 hayırlı olsun inşallah☺️ suni de işe yaramazsa sezeryana dönmek istemiyorum açıkçası sizce sunide ihtimal yüksekmi
Hilalll1616 Yase6181 bana fitil takıldı sabah ama 5 saat geçti hiçbir etkisi olmadı. Sizde direk suni ile mi başlamıştı
hcr_90 busecyildirim bende 39+1 haftalık hiç bir belirti yok dediğiniz yuruyus pilates herşey yapiyorum benim doktorum geçen hafta en fazla iki hafta bekleriz dedi çünkü kilosu da var normal doğum icin, suniyi onermiyor bende istemiyorm garanti olmadığı için sezeryana donen cok tanıdığım oldu yakın zamanda o beni korkutuyor iki acıyi da çekmek istemiyorum inşallah kolay yoldan doğumunuz olur normal veya suni 🙏
Huda-27 busecyildirim bende 39+4 bende aynı durumdayım suan bekliyorum öyle ama ilk doğumum suni sancıyla olmuştu oda 41+ 1 e kadar beklemiştik 11 de suni artı açılma olsun diye fitil verilmişti o gün 17:41 de doğurdum keşke Buda o kadar kolay olsa diyorum hayırlısı bakalım