Gizemkaraa inşallah bir daha yaşamazsın, sağlıkla kucağına alırsın 💛 seni anlıyorum benim de 1 düşüğün var ama ondan hemen sonra bana tutunan bebeğim 10 aylık veee tekrar hamileyim 😍 Rabbim yeter ki ömür versin gerisi hallolur. Kendine zindan etme bu günleri tadını çıkar akıntı, ağrı, bulantı vs aşırı olmadığı zaman hamilelikte her şey normal demişti doktorum