Hiç korkulacak bişey yok canım içini rahat tut ameliyatın sonunda bebeğin o güzel kokusuyla kucağında uyuyor olacak ve onun için herşeye değer diceksin sezeryan da yapacağın tek şey yürümek ağrım var deme yürü eğer ameliyattan sonra devamlı yürürsen 2-3 gün de bile hastaneden rahatlıkla çıkarsın zaten 1 hafta sonra çok rahatlıcaksın panik yapma içinden hep burda okudum rahat geçiyo benim ki de rahat geçecek de inşallah güzel geçecek ♥️