Merhaba kızlar, kardeşim bu ara ailemle sevgilisini tanıştıracak. Doğumum ekim sonuna denk geliyor. Doğuma yakın Nisan yapmak istedi. Ben farklı bir şehirde yaşıyorum. Dogumum çok yakın olacağı için o tarihlerde yola çıkamam dedim. Şimdi de Aralık gibi yaparız bebeğin 40 ı çıkmış olur diye üstüme geliyor. Onu kırmak istemiyorum ama 40 günlük bebekle topluma girmek enfeksiyon yönünden beni çok korkutuyor. Bensiz yapmak istemiyor ama acele de ettiği için sanki ben önüne taş koyuyormusum gibi davranıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Ama 40 günlük bebeği nişana götürmek beni korkutuyor siz olsaydınız ne yapardınız?