Perçemden günü doktora gittim kese küçücük göründü şükür 5+5 iz ama doktor geç döllenme olabilir dedi ama benim çok ciddi kasık bel bacak ağrılarım var akıntım var ama kanamam yok çok şükür 🙏🏻 ve aşırı uyuyorum ki uykuyu hiç sevmem :/ ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştım bu normal mi sizce