BirAskMasali1323 geceden bu yana hastanedeyim gitmediğim özel dis hastanesi kalmadı kadın doğumdan izin al dediler gittim aldım 4 kere anestezi yapıldı uyusmadi dişimi uyusmadigi halde çekmeye kalktı dişimi yerinden oynattı ve bana 650 lik antibiyotik yazıp dişimi cekemeden yolladı kadın doğuma gittim tekrar gebe olduğum için daha yüksek doz anestezi yapılamaz dedi ve şuan berbat durumdayım daha 22 haftaligim devlet dis hastanesi hiç bakmaya tenezzül bile etmiyor