Evet doğru ben geçen Sema hanıma bebeğim ile ilgili bir şey danışıp muayene olmaya gittim çok ilgili çok tatlı bir kadın bayıldım resmen , ama hastane konusunda aynı şeyi söyleyemicem temiz değildi , ben Bahçelievler meltem hastanesi Nuray hanıma gidiyorum 900 muayene 20 bin doğum doktordan çıkıp direk randevu alman lazım inanılmaz yoğun bir doktor pazar günü arıyorum cumaya anca randevu alıyorum