nisamom_ Kızlar Bugün Transferle birlikte 7. Cin kaset testler negatif çıkıyor erken diye sanırım erken gebelik testi aldım yaptımda silik çizgi var ben testte görüyorum sizcede varmıdır bakarmısınız bi🥹🍀
Nuray33 nisamom_ var canım çizgi hayırlı olsun umarım sağlıcakla kıcağına alırsın. Bende tüp bebekle hamile kaldım. 5.gün erken gebelik testinde böyle çıkmış 🥰 şuan 35 haftalığız.
Cheryy1 nisamom_ bende transferimin 8. Gunu kan testi ile ogrenmistim :)) insallah minigin seninledir canım inanilmaz güzel heycanlı bir duygu 💗
Gzd1212 nisamom_ bencede var çizgi. Bi kaç gün bekleyip tekrar test yapın duruma göre kan verin diye düşündüm
nisamom_ Gzd1212 çarşamba günü test günüm canım ozaman yeniden yapacağım ☺️ içime su serpildi ya yok diye içim içimi yedi kaç gündür kaset testlerde çıkmadı ya erken gebek testi alayım birde dedim oda böyle belli belirsiz çıktı 🙃
nisamom_ Tgb_smh biraz daha bekliyim canım test günümde veriyim erken diyor eşim ümitlenmekte istemiyor🥹 kaset testte çıkmadığı için
Tgb_smh nisamom_ erken gebelik testinde çıktıysa kanda muhakkak çıkmıştır.Çünkü kanda beta yükselmeden erken gebelik testinde çıkmıyor sonuç.Tabiki beklemek istiyorsan bekle sen yinede
nisamom_ Nuray33 Sağlıcakla al bebişini kucağıba canım inşallah canım☺️🤲 baklım yeniden yapacağım testi sonradan erken gebelik testimiydi seninkide
Nuray33 nisamom_ evet bende erken gebelik testi ile böyle gördüm canım. Net var görüyorum. Hayırlı olsun 🥰
Ebaki nisamom_ kız valla var transfer ne zaman belli oluyor bilmiyorum ama içimde bir his tuttu diyo canm inşallah güzel haberler alırsın 🤲🥰🥰💙🌸
EsraKG nisamom_ Var bence olmadığı zaman kuruma çizgisi bile çıkmıyordu bende, hayırlı olsun 2 gün sonra testini yenileme şansın olursa artışı da görürsün inşallah.👼 Benim 4.gün, teste daha 5 gün var insan zor dayanıyor👼🌸
nisamom_ Ebaki Ayy inşallah canım Allah razı olsun ben 25 Ağustosta oldum transfer işte ama kaset testlerde çıkmıyor henüz sevinemedim tam test günümde bakıcam birde🙂🌸
nisamom_ EsraKG Az kalmış canım seninde 🌸 inşallah güzel haberlerle gel sende benim de 4 de test günün ozamana daha netleşir aslında kaç defa kaset test yaptım yoktu bu erken gebelik testi bunda çıktı demekki bu algıladı diyorum bir kaç gün bekliyim test günü doktorda testin resmini istedi hem kaset test heöde bu testen yapıp yollayacağım🙂🌸🤲