Limonlukekkk öncelikle 3 saatten fazla aç kaldığında açlık şekeri düşüp daha çok uyuyorlar. Sarılığı artıyor ve çok tehlikeli bir hal alıp hastaneye gitmeniz gerekiyor. Açlık süresini en fazla 1 /1,30 saat olarak belirleyin ki uyandırmak zaten mesele olacağı için bu zamandan daha uzun süre aç kalacaktır. Islak mendil ile vücudunun her yerini silin, özellikle ayak topuklarına vurun. Islak mendil çok etkili . Emzirirken de sık sık uyaran verin ki emme süresi uzasın, uyansın. Açlık süresi uzun olan bebekler genelde çok uyuyor.