Deryadry Asya95 benim de sekizinci gün bu şekilde silikti 9 unda test verdim pozitif çıktı.negatif olsa hiç çizgi olmazdı bence kan verin🥰
Leyla93- Asya95 Var canım bellı bende transferın 6. Gununde bu kadar silik bı testle ogrenmıstım gıdıp kan vermıstım meraktan hemen 😂
Asya95 Ipek3152 bizde var mı yok mu bilmiyorum o testlerden hiç kullanmadim Yarin tekrar yapicam başka mark test aldim