Kizlar merhaba 40+1 haftadayim günlerdir hafif bir agri oluyor ama geciyor düzensiz sekilde aksam sümüksü bir akinti farkettim camasirimda hem beyaz hem hafif pembeydi nisan oldugunu düsündüm ne olur olmaz hastaneyi aradim gelmek icin bir sebep degil dedi bir ebe su gelmedigi sürece sonucta dogum baslangici ve 1-2 hafta icinde bile olabilir dedi..suan lavaboya kalktim ayaga kalkinca birseyler geldigini hissettim yine ayni renkte acik pembe ama damla seklinde geldi bir avuc kadar islandi camasir yani bu böylemi oluyor yinede hastaneye gitmeme sebep midir ?ilk gebeligim cok fazla endiseleniyor olabilirim birsey yapmam gerekiyormu?son birkac gündür ananas ve hurma yiyorum biraz egzersiz yapiyorum ..bilen yazarsa sevinirim 🌸