Türkiyede sezaryen den sonra neden geri sezaryen düşünüyorlar anlamıyorum Fransada yaşıyorum ilk çocuğum sezaryen olmasına rağmen direk normal dedi doktor her hangi bir aksilik olmadığı sürece normal olacak doğumum. Burda herkeze böyle yapılıyor sezaryende olsa doktorlar son dakkaya kadar normal öneriyor zaten kafana göre gidip sezaryen olamıyorsun ama türkiyede biraz kolaya kaçıyorlar sanki bana öyle geliyor. Bence en güzeli normal doğum, ilk çocuğum 2 yaşında ben hala o sezaryenin acısını çekiyorum.