Momylinda kızlar kaynanamlar bez almak istiyor 10 paket ayları ve adeti kaç tane söylemeliyim bana yardımcı olurmusunuz
minnosbirkiz Momylinda çok güzel düşünmüşler ama bebeğe yaramazsa elinizde kalır 🥲 bende kendimce bi kaç paket molfix aldım koydum köşeye ama ya çocuğa yaramazsa diye düşünüyorum
Babyycutee Momylinda ya bende molfix pure soft aldım bi paket stok yapmak istemedim ama aşırı sızdırdı herkeste memnun şimdi baby turco kullanıyorum hem hesaplı hemde pamuk gibi sızdırmıyor gerçekten
Snm06 Momylinda 2 şer paket 1 2 ve 3 no aldırın 4. Paketi daha 5 6 paket alsınlar en uzun kullanılan 4 no oluyor eğer 1 2 ve 3e ekleme yapmak isterseniz duruma göre siz alırsınız biz ilk başta baby turco kullanıyorduk sızdırma yaptı hiç memnun kalmadım sonra molfix e geçtik memnunum şuan
Glnrskr Momylinda Bebek bezi yerine ıslak mendil veya pamuk bebek yağı ya da başka birşey aldırın stok olarak. Bez pişik yapar kullanamazsa elinizde kalır. Ben sadece yenidoğan 3 paket aldım herkes öyle dedi. Sonrasına devam ettikçe bakacağız.
Momylinda minnosbirkiz ben ilk hamileliğimde stok yapmadım mantıksız diye ama bu bebekte onlar almak istiyor ve ben söylemesem kayınbbaam giidp alıcak eğer bşy dersemde küsüyorlar
minnosbirkiz Momylinda ozaman diğer bebeğinizde hangi markayı kullandıysanız onu söyleyin, ondan alsınlar, eğer yaramazsada letgodan veya diğer uygulamalardan felan koyar satarsınız, ben son çare öyle düşündüm ☺️
seymaa7 Momylinda doğmadan önce baby turco almıştık birkaç paket çok fazla sızdırdı hepsini de açıp yerleştirmiştim elimde kaldı başka marka aldık.İlla alalım diyorlarsa molfix öneririm hiç sızdırma yapmadı 1-2 numarayı şimdilik 2-3 paket aldırın ilk aylar çok hızlı kilo alıyorlar.Biz 5 aylık olduk 4 numaraya geçmek üzereyiz
Mrvsmt2502 Momylinda bebeğiniz 3 kiloyu geçkinse direkt 2 numara aldırın 1 ufak kalıyor. 3 paket 2 numara, 3 paket 3 numara, 3 paket 4 numara, 1 paket 4 numara bayağı götürür