Serap_akdogan78 Kızlar sancı yoksa açılma yoksa suni sancı verilirmi bilginiz varmı 40 haftaligim korkuyorum artık 🙏
Hiraveannesi-61 Bende böyle düşünüyordum tam 40da doktor istersen suni ile başlatalım dedi Allahın işine karışmayalım dedim eve geldim :) 40+4de kendi sancımla cok kolay normal doğum yaptım Yani Allaha bırakın ve kendinize güvenin..
Eylullxx Serap_akdogan78 bende yarin 40 haftalik oluyorum dediğiniz gibi sanci falanda yok artik belirsizlik aşırı huzursuz etmeye basladi beni