Sude10 39+4 oldum bugün ve tam olarak dediğiniz gibi iki gündür aynı belirtilere sahibiz. Şiddetli Regl ağrısı çekiyorum sanki gelip gelip gidiyor. Ben de egzersiz yaptım iki gündür ondan mı acaba diyorum anlayamadım. Ama zaten bu sabah 8 de yatışım var , fitil ile doğumu başlatacağız bekliyorum o yüzden. Heyecandan da uyuyamadım tabi 🙄