İlk doğumum prenses doğum olmuştu… hastaneye 3 cm açıklıkla yatmıştım sancılar 5 dakikada bir geliyordu be katlanabilecek sancılardı o an için aaa bu mu sancı falan demiştim yatış olduktan sonra birşeyler oldu şuan hayırlamıyorum tam suni mi verdiler o an kendi sancım mıydı hatırlamıyorum allaahh dedim tamam küçümsemiyorum bu ne sancıymış 😅 4-5 cm olunca bana epidural yaptılar sonrasıı miisss sadece ve sadece baskıyı hissediyorsunuz büyük tuvaletiniz varmışta yapamıyormuşsunuz gibi tabi bu durum artık 8-9 cm açıklıktan sonra hissediliyor yani bende öyle oldu onun haricinde bir sancı hissetmedim yürüyüp merdiven inip çıkıp squat pozisyonuna oturup kalkmıştım… rahat bir doğum çoğu kişi sancıyı hafif hissedip gerek duymazken kimisi gerek duyuyor ben iyi ki yaptırmışım diyorum… şuan ikinci hamileliğim 37+3 ikinciler daha kolay olur ilerler diyorlar eğer öyle olursa istemem tekrardan ☺️☺️