servansmom canım benim sağ elimde oluyordu sabaha karşı karıncalanma ve uyuşma ama sanki damarlarım çekiliyor gibi çok kötüydü doktoruma söyledim magnezyum yazdı hem onu kullandim hemde bı sure sağ elimi çok kullanmadım o şekilde geçti şimdi sıra ara sızısı oluyor sağ elimi çok kullanınca yada üstüne yatınca dikkat ediyorum ama eskiye göre ağrısı kalmadı