Hanımlar bebeğim kakasını yapamıyor 1 Ağustostan beri gitmediğim doktor kalmadı bağırsak filmi de çekildi birşeyi yok denildi . Baya araştırdım sanırım yalancı kabızlık yaşıyor yenidoğan ilk 6 aylarda normalmiş bu süreci yaşayan tecrübelerini neler yaptığını ve nasıl bu sorunu aştığını yazabilir mi ?