Parilti007 Kızlar 6+2deyim kahverengi kanamam oluyor biter sandım ancak peçeteye sildikçe geliyor çok evham yaptım önceki bebeklerimi de kaybetmiştim.. yerleşme kanaması olabilir mi? Sabaha doktor randevum var yatamıyorum
Rabiamina Parilti007 bol bol dinlen hatta ayaklarını yukarıda tutarak uzan. Lavabo harici kalkamamaya çalış. Tutunacaksa her türlü tutunuyor ama yine de içini ferah tut. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Meltemm21 Parilti007 hamilelikte her türlü kanama ve lekelenme de hastaneye gidilmesi gerekiyor bence direkt gidin
Parilti007 cLearQueen doktoruma sordum açık renkli kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ama bilmiyorum 😞
Parilti007 97-Mucize tüp bebek olduğu için günlük progestan vurunuyorum iğne evet kese göründü çift yumurta ikizi
97-Mucize Parilti007 ay maşallah 🧿 😍 çift bebek ya senin yerleşme kanaman böyle oluyor demekki canım daha çok yer lazım onlara. Hem gitsen de progestan vuruluyormuşsun zaten. Alttan bakıp yollayacak bir şey yapmayacak sana şimdi.
Parilti007 97-Mucize ben de o yüzden bekliyorum akiama yakın yapıyorum progestanı da zaten.. teşekkür ederim içim rahatladı biraz🥹