koza08 iyiyim kuzum kasık ağrım oldu dün biraz ve başım çok ağrıdı gece belirti midir bilmiyorum ama belirti diye de düşünmek istemiyorum açıkçası dondurulması senin için daha iyi olur canım bence çünkü 10 dan fazla yumurta toplanınca rahimin dinlenmeye ihtiyacı olabilir vardır bi hayır hiç moralini bozma en çok moral lazım sana bu süreçte iyi düşün iyi olsun olanda bir hayır olmayanda bin hayır aramak lazımmış inşallah güzel bi şekilde toplanır ve döllenir yumurtaların zaten hastaneden aradıklarında bile çok heyecanlanacaksın herşey çok güzel olacak merak etme 🤲🏻❤️