Ecekrk benim de panik ataktan kaynaklı sürekli haftada 1 kardiyologa görünüyordum. Suan 2 ayda 1 falan. Haftada 4.5 defa sabaha doğru kalp krizi korkusu ile acile gidiyordum ve litrelerce kan vermisimdir tahlil için ve bişeyim yoktu. Gelince o atak acile gittin bişeyin yoktu hep bunu yaşıyorsun diye telkin ediyorum kendimi yaradı da ama zaman zaman geliyor mesela kolum uyuşuyor kalbim midem ağrıyor kalbim herşeyi buna yormaktan çok yoruldum