Myzeyzeyy Oğlum gelmek ıstemiyor sancım yok acılmam yok artık zorlanıyorum ilk kızımdada bıyle oldu ben galıba sunısız doguramıycam
Dilek_04 Myzeyzeyy Galiba ikimizin de oğulları Eylül de doğmak istiyor 😂 ne kadar da zorlasak gelmediler bir türlü. 39+1 oldum gelmiyor paşamız 🥹 biraz inat etti. Açılma sancı hiçbir şey yok 🤦🏻♀️
Yeni1gebelikkk Myzeyzeyy perine masajı yapabilirsiniz bu doğumu başlatıyor ya da doktor kontrolünde çatı muayenesi ya da uyarma yapabilir doktor ,benim de hiçbir belirti yokken dokyorun alttan muayenesi ile o gün içinde doğurdum
Myzeyzeyy sumeyye466 dun aksam baya yurudum ama halımde yok artık oyşe seylere oylece yatıp uyumak ıstıyorum
sumeyye466 Myzeyzeyy kendini işle güçle yorma cnm serinlikte kendini yormadan yavaş yavaş yarım saat yürüsen yeterli normal istiyorsan eğer dinç kalman için bol bol dinlenmen gerek
Serap_akdogan78 Myzeyzeyy acilmaniz varmı bnmde 40 haftalık sancım yok acilmam yok suni sancı verilirmi
Myzeyzeyy Yeni1gebelikkk yani acıklıga bakarken ugrastı ama bıraz lekelenmem dahi olmadı bu nasıl iştir ben anlamadım 1 senedir hamilemileyim sanki 🤣🤣
Yeni1gebelikkk Myzeyzeyy benim de alttan muayene etti sadece tek bir damla kahverengi leke gelmişti,ben hatta bu normal akıntım sanki ışıktan öyle görüyorum zannetmiştim, onun harici hiçbir belirti falan yoktu
Seyda_Seyda Myzeyzeyy bende ayni durumdayim 41 ci haftaya dogru gidiyoruz ilk ikisi erken geldi bu sefer bekletiyo hanimefendi ….
BerivanLina Myzeyzeyy benimde oyle oldu ilk kizimda gelmedi 40 .. haftada suniyor baslatildi. Oglumda gelmedi 40+3 te o da suniyle baslatildi. Bide doktorum 40 tan sonra beklemiyor. Beklemek insani daha cok skntiya sokuyor kendi sanciniz gelmiyorsa bence suni alin ztn ilkide suniyoe oldugu icin nasl oldugunu biliyoruz. Belki bu sefer suniyle daha cabuk dogurursunuz . İlki kac saat surdu