ozgekryc Kızlar Salı günü normal doğum yaptım kesik atıldı ve dikiş yapıldı. Bugün dikiş yerlerim de şişlikler oldu nohut nohut kadar. Normal dikiş ağrılarım devam ediyor onun haricinde başka bir şey yok. Şişlik olması sorun olur mı acaba ?