Dileks Merhaba arkadaşlar bu 4 gebeliğim 1 düşük 2 kimyasal yaşadım geçen çarşamba hamile olduğumu öğrendim çarşamba günü 70,06 çıktı 2 gün sonra 131.41 çıktı 4 gün sonra 201,01 çıktı 201 den bir gün sonra bugün yani 223,18 çıktı böyle yükselip bebeğini kucağına alan var mı düşmüyor da adam gibi yukselmiyorda doktor net konuşmuyor normal diyor bilmiyorum korkuyorum.
mrsdoruk Dileks çarşambadan bugğne 1000 üzeri olması lazımdı mol gebelik olabilir. Adetin ne kadar geçti?
Eminer Dileks benm arkadasimda oyle ilki kimyasal gebelik oldu simdi test yapti ikinci cizgi silik kese görünüyor ama kan degerleri yükselmiyor oda cok üzgün
Seherr mrsdoruk canım mol gebelikte değer yavaş artmıyo tam tersi çoook fazla yükseliyo yanlış bilgi vermeyelim telaşlanmasın
Dileks mrsdoruk 9 gün geçti değer düşmüyor ama 2 katına da çıkmıyor doktor da kötü birsey demiyor bilmiyorum
Dileks mrsdoruk inşallah progesteron hormonlarim çok iyi çıktı doktor bile kızım sen bi anormalsin dedi tek sorun yavaş yukselmesi allah razı olsun doktorum kötü konuşmuyor yükselir diyor Tabi yine de korkuyorum