Aayy-bebek Eszr beta yükselir ama düzensizdir. Normal gebelikte 2 güne bir verdiğin tahlilde 2 kat artması lazım.
Mlsaa99 Alakasi yok şahsen yasayan birisi olarak betam 2 katina cikiyordu 3000 leri gordum kan testinde bir daha yaptirmamistim . Kesem de her hafta buyuyordu embriyo yoktu icinde yani betayla anlasilmiyor bu durum .
BuketErkan Aynen betayla anlaşılmaz. Düzensiz beta artışı olursa sağlıksız gebelik olma ihtimali var ama direk boş gebelik denmez. 8-9 haftaya kadar bekliyorlar genelde embriyo yoksa alıyorlar
Ghilal Bende bir boş gebelik yaşadım ve betam çok güzel artıyordu hiçbir sıkıntı yoktu onunla alakası olmuyor maalesef
Ghilal Geçmiş olsun üzülmeyin diyemem üzülüyor insan bende mahvolmuştum ama geçiyor yine gebe kalırsınız inşallah