Aaleyna36 Kızlar bugün 36 haftalık oldum yürürken altıma ağrı giriyor bebek karnımda hareket ettiğinde de altıma ağrı vuruyor ama bel ağrısı vs yok sancı böyle mi geliyor ilk gebeliğim tecrübesizim🥹
gktgmom Aaleyna36 benimde altımda ağrım var kasıklarım ağrıyor sanki regl olacakmışım gibi dün gecede nişanım geldi ilk gebeliğim bende burda bekleyeyim birazda gaz sancısına benziyor 😢
gktgmom Aaleyna36 38+5 haftalık olduk sizin haftanız daha erkenmiş yalancı sancıda olabilir ama dikkatli olun şiddetlenirse mutlaka doktora gidin
Aaleyna36 gktgmom benim yürüdüğümde ve oturduğumda bebek hareket ettiği zaman oluyor ağrı ama dediğim gibi belimde herhangi bir ağrı olmuyor
gktgmom Aaleyna36 benimde belim ağrımıyor kasıklarımda adet olucakmışım gibi ağrım var bir de bebek karnımda toplanıyor karnım çok sert birde çatı muayenesi yapılırken doğum başlasın diye ebe uyarı vermiş o yüzden kanamam oldu
busdol11 Sakineoncu benimde aynıyız 34+2 yürüyemiyorum vajinalde çok baskı ve ağrı var saatte 5 defa tuvalete çıkıyorum çok zor geçiyor inşallah doğumumuz kolay olur 🤲🏻🫶🏻
Sakineoncu busdol11 benim de rahmim ağrıyor sırtım ağrıyor kalça kemiğim ağrıyor saatte kaç kere tuvalete çıkıyorum bende bilmiyorum inşallah kolay olur dogumumuz