Hases Hanımlar merhabalar 20. haftadayım ve karaciğer enzim değerleri yüksek çıktı bu süreçte ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz bunu yaşayanlar var mı tüp bebek gebesiyim çok tedirgin oldum , Yaşayanlar yorum yaparsa çok sevinirim
Lavinia96 Hases bende de öyleydi 20 li haftalarfaydım ve çok korkmuştum doktorum bunun olabileceğini söyledi yediklerimden de olabileceğini söyledi. Tuzu tamamen bıraktım yağlı yemeklerden uzak durdum ve bol su içtim. İlaçlardan kaynaklanabileceğini söyledi ilaçları o ay kestik. 1 ay sonra kontrole gittiğimde düşmüştü ilaçların dozlarını düzenledi. Her ay da tahlil verip takip ettik. 🙏🏻