Kardenizz bizde de kan uyuşmazlığı var. Ben A rh(-) eşim A rh(+) 28.haftada bir kan testi yapıyorlar ve sonucu negatif çıkınca iğne yapıyorlar. Ben şu an 30.haftamdayım 28de igne oldum. Doğumda eğer bebek benim gibi negatif kan grubuna sahip olursa bir sorun yok ama pozitif olursa anneye bir iğne daha yapılıyor.
Tabi bu esnada 28.haftaya kadar herhangi bir kanama yaşarsanız hemen doktorunuza başvurmalısınız o zaman iğne için 28.haftayı beklemiyorlar daha erken yapıyorlar.