ulkutom


Ben bunları kullanıyorum.
Bebeğim 14 aylık oldu doğduğundan beri yanımızda , normal çanta hiç almıyorum artık yanıma. Kullanışlı , baya da geniş.
Kalitesi de iyi.
Büyük çantanın ön gözü de termoslu mesela sıcak - soğuk tutma etkisi var.
Küçük çanta da termoslu.
Çok kullanışlı gerçekten.