Gul__999 Merhaba hanimlar iyi aksamlar🌸 Benim ilk hamileligim 30 haftalik olduk bugun kizimla Sezeryan olucam ama sadece aklima takilan anestezi etkisi gectikden sonra cok agri oluyor mu?
HazelSeren Gul__999 ilk ayağa kalkarken oluyor canım ama bol bol gez ne kadar gezsen o kadar açılıyor ve rahatlıyosun yatmak daha da ağrıyı arttırıyor
Minigiim-vebenn52 Gul__999 dayanılmayacak bir ağrı değil dayanılıyor bıçak kesiği sonuçta acıyacak illaki
Daisyy000 Gul__999 Bu kişiden kişiye değişen bi durum..Benim çok ağrım oldu gözüm çocuğumu dahi görmedi,ama bazıları çok kolay atlatıyor doğru düzgün ağrı bile yaşamıyor
Zuluf_03 Gul__999 bende spinal sezeryan oldum 22 gün oldu hala kesik yerim yanıyo ve acıyo hanımlar normal mi?
Leylaaa_46 Gul__999 ilk bir kaç gün zor oluyor ama bol yürüyüş yaparsan bol su içersem daha çabuk atlatıyorsun