Merhaba kızlar adet bitiminden bir sonra ki gün ilişkim oldu birkaç gündür acıkma hissi sürekli uyku halim var ilk hamileliğim de bu belirtileri yaşamıştım ama sorun şu ki adetime 13 gün var bu belirtiler için ya da gebelik için erken olduğunu psikolojik olarak hissettiği mi düşünüyorum sizce de öyle mi