Kızlar 3 katlı bir apartmanda yaşıyorum. Avlu girişi var. Birinci kat tek daire. Üst katlar 2şer daire. Ben girişin üstünde oturuyorum. Girişle ben hariç herkes ev sahibi. Aynı zamanda aile apartmanı burası. Biz kiracılar da akrabayız aslında.
Her neyse. Üst katımızdakiler kedi besliyor ama kediyi sokağa falanda bırakıyorlar. Kedi sürekli hamile kalıp doğuruyor. 1 ay kadar önce yine doğurdu 5 tane yavru. Apartman kapısının girişine yani avluya da yuva yapmış orada duruyordu tüm kedilerle annesi. Tabi gelip geçiyoruz yanından. Bir gün evde oğlumun oyuncaklarının arasında bir tane pire zıpladı. Dışardan gelmiştir vs diye düşündüm açıkçası yaz günü sıcakta bir şehirde yaşıyoruz. Sonra akşam arabayla dışarıya çıktık arabada önce elimde sonra kolumda pire gördüm. Eve geldik bir de ne göreyim halıda zıplıyor minicik pireler. 15’den sonrasını saymadım. Elektrikli süpürgeyi çalıştırdım evi gece 12 de süpürdüm ağlaya ağlaya. Kediden olduğunu anladım tabii bu arada eşimde yukardakilere söyledi. Ertesi gün tekrar süpürdüm evi sirkeyle yıkadım resmen. 2-3 gün sonra apartmanı felan yıkadılar yukardakiler zaten sıra onlardaydı. Ama avluyu yıkamamışlar. Bende evimi ilaçlayıp yaylaya gittim. Döndüğümde üzerimizdekiler çıkardık benden 3 eşimden 2 tane yine çıktı. Anladık artık apartmana girerken üzerimize atladığını. Neyse tekrar konuştum avluyu yıkadılar bizde bir kat ilaç sıktık felan. Her dışarı çıkıp eve gelmemizde üzerimizdekileri banyoda silkeleyip makinaya atıyoruz felan. Eşime dedim böyle olmayacak bahçe tulumbasıyla ilaç vur apartmana avluya vs. Eşim çarşamba günü ilaç vurdu biter diye umuyordum. Bu arada 5 yavruyu barınağı arayıp yollamışlar sadece anne kaldı. Çarşambadan beri dışarı çıkmıyordum bugün oğlumla çıktık eve 8 gibi döndük ben her ihtimale karşı üzerimizi yine banyoda çıkardım. Silkeledim ama bi şey döküldüğünü görmedim. Neyse az önce banyoya gittim onları kirli sepetine atayım dedim köşede duruyordu banyoda 2 tane pire zıpladı yine. Domestos sıktım öldüler. Ama ilaçladığımız halde hu pire neden bitmiyor onu anlayamıyorum 28 haftalık gebeyim 3 yaşında oğlum var artık evi süpürmek bile işkence gelmeye başladı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım tiksindim iyice. Bi akıl verin kızlar