Dramaqueen34 Minik_prensinannesi önce nst ye bağlıyorlar sonra açılma varmı diye konrtol sağlıyorlar bebek dönüyor baskı yapabilir korkma sakin olmaya çalış git istersen bi 🥰
Mervesoku Minik_prensinannesi ilk önce açılma var mı diye bakıyorlar sonra nstye bağlıyorlar sonra da nöbetçi doktor bakıyor ultrason ile benim öyle olmuştu ilerleyiş
Defne__rz Minik_prensinannesi gitmeyin doktor yok çünkü seni doğum katına gönderiyor ebe orda Altan muayene ediyo vaktin olmasa insanı öldürüyorlar valla ama eğer erken dogum olursa onu bilemem günahına girmek istemem
Dramaqueen34 Mervesoku benim sezaryen oldu ondanmi ay öyle yaptılarda o yüzden yazdım yanlismi yazdım 😔
Mervesoku Dramaqueen34 ay anlamadım valla ne demek istediğinizi kusura bakmayın daha net anlatabilir misiniz 🥹♥️
Gg5348 Minik_prensinannesi özelde ultrasonla bakıyorlar sonra nstye bağlıyorlar alttan muayene yapmadılar bana devlette direk alttan bakıyorlar diye biliyorum özelde de nöbetçi kadın doğumcu olan bir yere gidin mutlaka
Dramaqueen34 Gg5348 iyi doğru yazmism bı an yanlış dedim galiba diye bende özeldi o yüzden önce nst devlete hiç gitmedigim için insanlara yanlış bişey söylemek kötü hissettirdi bı anda ☺️
Eren_yks2 Minik_prensinannesi yaparlarsa yaptırmayın doğumu başlatıyor kendi doktorunuz gerek duyarsa öyle yaptırın
Gg5348 Dramaqueen34 yok doğru canım ben devlete hiç gitmedim ama burda okuduklarımdan biliyorum özelde alttan ultrasonla bakmıştı doktor kısalma var mı diye o kadar 🤗
Dramaqueen34 Mervesoku şey ben post sahibine önce nst sonra açılma varmı diye bakıyorlar yazmism sizde tam tersi yazınca suçlu hissettim kendimi yanlış söyledim diye hamileyim de yine fena taktım herşeyi🥺🥺ozelle devlette farklı bakıyorlar sanirm bilmiyordum 😄
Mervesoku Dramaqueen34 aman olur öyle şeyler ben devlette takipli olduğum için bana öyle baktılar acile gittiğimde ama özelde nasıl bilmiyorum.. 🥰
Minik_prensinannesi Dramaqueen34 ikinci doğumum olacak Allah’ın izniyle 🥰 rabbim hepimizi kolay kurtarsın inşallah