Merhaba size birşey sormak istiyorum
Dış gebelik geçirdim bartolin kistim ve rahimin içersinde bir kistim mevcut yani toplamda iki kist ve çok zorlu günlerden geçtim sonrasında kürtaj oldum fakat kistlerim ameliyata alınmadı hala duruyor tedavi olmam gerektiğini söylediler tekrar aynı sorun ile karışılaşabiliceğimi söylediler 32 gün oldu kürtaj olalı hala adet olmadım bu durumu daha önce yaşayanlar var mı tekrar hamile kalabilicekmiyim olamıcağım diye korkuyorum