0619 ben öğretmenim bu durumda yapılacak bir şeyimiz olmuyor nüfusun fazla olduğu okulun az olduğu bölgelerde sınıf mevcutları kalabalık oluyor yeteri kadar sınıf odası ve öğretmen de olmayınca mecburen kalabalık oluyor ben de Urfa’da öğretmendim ve köy değilse öğretmenlik yapılan yer böyle kalabalık oluyor maalesef. Tabiki çok fazla ama okulun yapabileceği bir durum olmuyor devletin okul yapması gerekiyor