AmineErva bu arada biz sabahçı gruba yazdırdık uyku düzeni otursun diye . Ve başka bir sporlada ılgılendıgı için . Sabahları kahvaltı yaptırıp mı gondereyım , yoksa okulda zaten yapar mı , erken kalkmaya hiç alışkın olmadığı için sabahları hemen bıseyler yıyebılecegını hiç sanmıyorum ama siz ne tavsiye edersınız bu konuda ?