1Anneadayiiii Emireelif Kan vermeden emin olamazsın canım testler yanıltıyor bazen en iyisi kan verip emin olmak bence 😍❤️ inşallah hamilesindir 🤲🏻🌸
Emireelif Canan0699 yaptım dayanamadım 12 de çıkacakmış kendimi kaptırmak istemiyorum şimdiden kaptırdım kalkıp gidip kan verdim 😅
Moms_58 Emireelif en iyisi kan tahlili yaptırmak benim arkadaşım adet günü test yaptı pozitif çıktı doktora gitti kan verdi gebelik çıkmadı sıcak havalar yüzünden testlerde etkileniyor pozitif çıkabiliyor
Emireelif Ebaki kan verdim cnm kendimi kaptırmamak için gece 12 de sonuç çıkacak dayanamadım size sorayım dedim 😊inşallah rabbim isteyen herkese versin bizede
ucbebe_annesi34 Emireelif yüzde 90 hamilesin canım bnm de iki gebeliğimde de testler böyle silikti. Hayırlısı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍
Emireelif 1Anneadayiiii kan verdim cnm gece 12 de sonuç çıkacak dayanamadım size danışayım dedim acaba aldatiyormu test diye 😊
Emireelif Abbasova_gunay amin cümlemizi inşallah cnm 🤍 doktor sonuç pozitif dedi net değeri demedi bi hafta sonra gel tekrar kan ver dedi. Rabbım isteyen herkese hayırlı evlat versin bizlere de inşallah.
Emireelif Ebaki pozitif ama doktor dedi var erken daha bi hafta sonra gel tekrar kan ver fakat değeri söylemedi e nabiz dan baktim oraya düşmemiş halen. Rabbım isteyen herkese hayirli evlatlar nasip etsin inşallah kimsenin gözü yolda kalmasın inşallah 🤍
Brn0948 Emireelif tebrikler pozitif :) hayırlı olsun cnm ama kan testi için birkaç gün bekle iyice yükselsin beta hcg
Emireelif Brn0948 Brn0948 valla cnm verdim kan sonuç çıktı doktor var ama erken 1 hafta sonra gel tekrar yap dedi net değeri söylemedi. Rabbım cümlemize hayırlı evlat versin kimsenin gözünü yolda bırakmasın inşallah l. 🤍
Emireelif Canco sonuç pozitif cnm 🤍Doktor var ama erken dedi 1 hafta sonra gel kan ver yine dedi . Rabbım cümlemize hayırlı sağlıklı evlatlar versin tez vakitte inşallah 🥰
Emireelif QueenMomm Cnm sonuç pozitif var dedi doktor fakat erken bi hafta sonra gel kan ver dedi. Rabbım hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin gözümüzü yolda bırakmasın inşallah 🤍
Emireelif Unzle46 ben testler yanıltıyor diye inanmadım kan verdim sonuç pozitif cnm varmış ama erkenmis doktor bir hafta sonra gel kan ver dedi 🤍Rabbım cümlemize hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah 🤍
Tugba_turk46 Emireelif vallaha inşallah vardır canım ben testlere şaştım kaldım bugün tam 5 tane test yaptım hepside bariz pozitif kan verdim < 2.0 çıktı şaka gibi testlerime baksana kafayı yememek elde değil https://img.imgyukle.com/2024/08/30/Cu6dvb.jpeg"
Canco Tugba_turk46 ben sizin konunuza hayret ettim gerçekten biz test yapıp güvenemeyecek miyiz bu kadar bariz çift çizgi varken sonuç bu acaba test yaptırdığınız yer yanlış mı sonuç verdiki
Emireelif Tugba_turk46 Tugba_turk46 çok saçma ya hepsi net bi şekilde pozitif benim testlerden kat ve kat daha koyu. Adetin geçtimi cnm? Ben teste güvenmediğim için kan verdim insanların hayalleriyle oynuyorlar resmen.
Elif-ada- Tugba_turk46 Bence gittiğiniz hastanenin cihazı bozuk hani silik çizgi olsa yada bir test olsa yanılır derizde bu bariz pozitif siz baskabir hastanede kan verin bence hamilesiniz
Mzzz Tugba_turk46 şaka gibi başka bir yerde mutlaka test verin yada milyonda bir rastlanan bir şey oldu sizinki önce idrara sonra kana karışacaktır çok garip ya silik de değil bariz belli çizgiler üstelik birçok test yapmissiniz