yeni_anne2 bende sma optimro kullanıyorum sütüm çok az yok den ek kadar bir ay emzirmedim çünkü hastanede yattıgım için mama destekli gidiyorum, 2 saatte bir 60 cc yapıyorum meme de veririyorum gögsümden toplam 15/20 cc geliyor ikisi şimdilik büyük abdestini yapmıyor ya kabız yapıyor ⅔ günde bir zeytinyagıyla kulak çöpüyle uyarı yapıp öyle yaptırıyorum