Bir_nazenin01 7 haftalık hamileyim aşırı kabızlık başladı afedersiniz kendimi sıkıyorum çok istemsizce bebeğe bir şey olur mu korktum biraz 🥺
Fidan_Aylin22 Bir_nazenin01 çok ıkınma ilac iç kabızlık için elma ye aç karına ılık su iç ıkınmak zararlı
Zehraa1311 Bir_nazenin01 ıkınmamaya çalıs canım. Gerekirse doktora gözük. Yada bagirsaklarina iyi gelen çalıştıran belli ürünler varsa onlardan ye üzüm vs gibi
somaysee Bir_nazenin01 birkaç tane kuru kayısı ile sıcak su iç. Ikınmayla bebeğe bir şey olmaz biraz rahmin kasılır çok ıkınmamaya çalış
Rrrrrrrr Benim hemoroid geçmişim var o yüzden gebelik öncesi de sürekli kabizdim ama kefir bu konuda çok etkili ,sade kefir tüketiyorum deneyebilirsiniz,bir de bol bol su içmeyi de ihmal etmeyin 🌺
Minnaksever Bir_nazenin01 kefir incir kayısı tüketebilirsiniz bol bol su için ama ikinmayın yine de sıkıntı yaşarsanız doktorunuza söyleyin ilaç verir